Συμβουλές αδυνατίσματος, που πιάνουν πάντα

fittips

Με ρωτάνε πολλοί πώς μπορούν να αδυνατίσουν ή να ξεχάσουν τα χαμένα τους κιλά, ακολουθώντας κάποιες απλές αλλαγές στην καθημερινότητά τους.
Στα 20 χρόνια που δουλεύω, έχω δώσει άπειρες συμβουλές. Αυτές που εμπειρικά μπορώ να πω ότι είναι οι πιο αποδοτικές, είναι οι παρακάτω.

1. Βάλτε ρεαλιστικούς στόχους, τόσο στα κιλά που θέλετε να χάσετε, όσο και στον τρόπο που θα το πετύχετε. Για παράδειγμα, μη λέτε «ξεκινάω γυμναστήριο, βγάλε μου πρόγραμμα για να έρχομαι 2 ώρες κάθε μέρα». Δεν θα το κάνετε, σας το λέω με απόλυτη σιγουριά. Ή, μη λέτε το άλλο: «θέλω να χάνω 2 κιλά την εβδομάδα και σε 6 μήνες να γίνω φέτες». Δεν γίνεται, δεν θα το πετύχετε και θα απογοητευτείτε. Ρεαλιστικοί στόχοι λοιπόν, για αρχή.

2. Αρχίστε να δίνετε σημασία στις μερίδες που καταναλώνετε. Δεν αρκεί να τρώτε υγιεινά, πρέπει να προσέχετε και την ποσότητα τροφής που καταναλώνετε. Για παράδειγμα, οι νιφάδες βρώμης και οι ξηροί καρποί είναι υγιεινές τροφές, που συναντάμε συχνά σε διαιτολόγια. Δεν θα αδυνατίσετε ποτέ, αν τις καταναλώνετε χωρίς μέτρο.

3. Μην αφήνετε την κοινωνική σας ζωή και τους άλλους, να σαμποτάρουν την προσπάθειά σας. Ενημερώστε τον περίγυρο σας ότι έχετε αποφασίσει να προσέξετε τη διατροφή σας και απαιτήστε να το σεβαστούν. Σε όσους επιμένουν να σας παρασύρουν «για ένα βράδυ δεν πειράζει βρε παιδί μου», κανονικά πρέπει να κόψετε την καλημέρα.

4. Να κοιτάζεστε στον καθρέφτη χωρίς ρούχα, κάθε φορά που μπαίνετε στον πειρασμό να παρεκκλίνετε από το πρόγραμμά σας. Ακούγεται σκληρό και πολλοί από σας το αποφεύγετε, αλλά πιάνει.

5. Θεωρήστε τη γυμναστική προτεραιότητα ή βασικό κομμάτι της καθημερινότητάς σας. Μην τη βάζετε τελευταία. Ή, μη λέτε «αν βρω χρόνο θα πάω».
Τέσσερις στις πέντε φορές, δεν θα πάτε.

6. Πετάξτε από τα ντουλάπια σας οτιδήποτε παχυντικό ή ανθυγιεινό και σταματήστε να καθαρίζετε τα πιάτα των άλλων, ρίχνοντάς τα στο στομάχι σας. Η τελευταία, είναι μία συνήθεια γυναικεία, κατεξοχήν. Καθαρίζουν πολλές μαμάδες το πιάτο των παιδιών.Βάλτε το περισσευούμενο φαγητό σ ένα τάπερ φίλες μου και μια που είπα τάπερ, ταπεράκι με φαΐ θα παίρνετε στη δουλειά, όχι τυρόπιτες από το κυλικείο για την ώρα που πεινάτε.

Ακολουθήστε τις παραπάνω συμβουλές και μόνο κιλά θα χάσετε.
Καλό ξεκίνημα ή…καλή συνέχεια!

Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε ότι εμείς και οι συνεργάτες μας μπορούμε να ορίσουμε cookies για σκοπούς όπως προσαρμογή περιεχομένου και διαφήμισης. Περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close