Όποια δεν έχει χαλάρωση, να σηκώσει το χέρι

​Μεγάλος μπελάς αυτή η χαλάρωση. Ειδικά για τις γυναίκες.
 
Μερικές τη μπερδεύουν με την κυτταρίτιδα και όχι άδικα, αφού συνήθως πάνε πακέτο. Η αντιμετώπισή της όμως είναι πολύ πιο δύσκολη και πολλές φορές χωρίς νυστέρι πλαστικού, δεν διορθώνεται.
 
Οι κύριες αιτίες της χαλάρωσης είναι η συνεχής αυξομείωση βάρους, η εγκυμοσύνη, η εμμηνόπαυση, η καθιστική ζωή, το κάπνισμα. Το περίεργο είναι ότι εμφανίζεται και σε γυναίκες που γυμνάζονται.
Υπάρχει όμως εξήγηση, θα την πούμε παρακάτω.
 
Με την πάροδο της ηλικίας λοιπόν, η επιδερμίδα μας δεν έχει τις ίδιες αντοχές.
Το δέρμα χάνει την ελαστικότητά του και συνεπώς «κρεμάει». Η ελαστικότητά του δέρματος όμως, χάνεται και λόγω κακής ποιότητας του, είτε λόγω των περιπτώσεων που ανέφερα πιο πάνω, αλλά οπωσδήποτε και λόγω κακής διατροφής ή υπερβολικής έκθεσης στον ήλιο.
 
Μετά τα 40 οι γυναίκες, είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα έρθετε αντιμέτωπες με τη χαλάρωση. Στο πρόσωπο η χαλάρωση αντιμετωπίζεται μόνο με πλαστική, στο σώμα όμως, μόνο η γυμναστική είναι αυτή που μπορεί να βελτιώσει ή και να εξαλείψει το πρόβλημα.
 
Κι αυτές που είπα πως γυμνάζονται κι όμως χαλαρώνουν; Γιατί; Απλό. Γιατί δεν κάνουν τη σωστή γυμναστική.
 
Όπως για κάθε ασθένεια δεν παίρνουμε το ίδιο φάρμακο, έτσι και για κάθε πρόβλημα που αφορά το σώμα μας ή το μυοσκελετικό μας σύστημα, δεν ακολουθούμε την ίδια φυσική δραστηριότητα. Για τη χαλάρωση λοιπόν, το φάρμακο είναι η μυϊκή ανάπτυξη. Με απλά λόγια, το «γέμισμα» του σώματος με μυς.
 
Οι περισσότερες γυναίκες ειδικά μετά τα 40, άντε να κάνουν καμιά σουηδική, λίγο αερομπικάκι, κάνα πιλάτες, καμιά γιόγκα. Μια χαρά είναι τα παραπάνω μαθηματάκια, πλην όμως, δεν βοηθούν ιδιαίτερα στη χαλάρωση.
Για τη χαλάρωση θα πρέπει να ακολουθείται προπόνηση «μυϊκής υπερτροφίας» ή αλλιώς, μυϊκής ανάπτυξης.
 
Τι σημαίνει αυτό; Κατασκήνωση στην αίθουσα με τα όργανα. Μάλιστα κυρίες μου. Θα πρέπει να ανεχθείτε τους σφίχτηδες του γυμναστηρίου σας, να κάνετε προπόνηση στον ίδιο χώρο μαζί τους και να μη σας πω,  να μιμηθείτε την προπόνηση τους.
 
Μόνο οι μυς είναι ικανοί να «γεμίσουν» και να ανορθώσουν τα πεσμένα οπίσθια, τα χαλαρά μπράτσα, τα ζελεδιασμένα μπούτια. Ό,τι άλλο κάνετε, είναι ημίμετρο.
 
Απαντώ από τώρα όχι, δεν προσφέρουν τίποτα στη χαλάρωση τα «εγώ περπατάω, εγώ κολυμπάω, εγώ κάνω ποδηλατάκι τα σαββατοκύριακα». Ακολουθήστε λοιπόν τη συμβουλή μου και μη φοβάστε ότι «θα φουσκώσετε» ή ότι θα γίνετε σαν την Πετρουλάκη.
Πιστέψτε με, δεν είναι εύκολο.
 
Και κάτι τελευταίο για όσες ξεκινήσετε αύριο κιόλας: σωστή προπόνηση στα όργανα γίνεται μόνο με την επίβλεψη γυμναστή. Δεν αυτοσχεδιάζουμε, εντάξει;
 
Άντε, καλά σφιξίματα!

Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε ότι εμείς και οι συνεργάτες μας μπορούμε να ορίσουμε cookies για σκοπούς όπως προσαρμογή περιεχομένου και διαφήμισης. Περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close